IT bez problémů je komplexní formou outsourcingu IT
Autor: Roman Hekrle
Doba čtení: 6 minut
Prostřednictvím služby IT bez problémů zajišťujeme plné nebo částečné převedení správy, provozu, rozvoje a zabezpečení používaných informačních technologií vaší firmy na externího poskytovatele. Zjistěte, proč si naši zákazníci tuto službu objednávají, jaké výhody přináší pro IT manažery i majitele společností a jaké varianty služby IT bez problémů nabízíme.
Službu IT bez problémů byste měli zvažovat, pokud se vaše společnosti potýká s následujícími problémy.
- Správě IT nebo jejímu řízení věnujete neúměrně mnoho času
- Doba řešení požadavků uživatelů IT je dlouhá, dotazy jsou často bez odezvy
- Jsou prováděny pouze provizorní zásahy místo úplného vyřešení problému
- Dostupnost IT podpory je problematická, nefunguje zastupitelnost
- Práce IT partnera není transparentní, špatně komunikuje, je málo aktivní
Pokud jste na některou z výše uvedených odrážek odpověděli ano, je pro vás služba IT bez problémů vhodná. V následujících řádcích se dozvíte, jaké hlavní výhody služba přináší.
Co služba IT BEZ PROBLÉMŮ našim klientům přináší?
Majitel / ředitel společnosti
- Významně uspoříte svůj čas předáním péče o část nebo celé vaše IT
- Investovat do IT budete vždy optimálně dle plánovaného rozvoje vaší společnosti
- Komunikaci s námi vás bude těšit, jednáme vždy na adekvátní odborné úrovni
IT manažer společnosti
- Budete se moci intenzivněji věnovat podpoře uživatelů, rozložíte odpovědnost za správu části nebo celého IT
- Získáte víc prostoru na plánování a rozvoj IT infrastruktury, sledování nových trendů
- Máte v nás parťáka pro složitá pracovní rozhodnutí, rádi je s vámi budeme konzultovat
IT bez problémů je skutečně vhodné pro IT manažery i ředitele společnosti.
Nabízíme variantu kompletní náhrady IT nebo posílení současného IT.
Základní varianty služby IT bez problémů
NÁHRADA IT POSKYTOVATELE
- Náhrada stávajícího poskytovatele IT outsourcingu je nejčastěji vyvolaná snížením kvality poskytovaných služeb či růstem nákladů.
- Doprovodnými znaky mohou být pochybnosti o technických znalostech poskytovatele či jeho orientace v nových IT trendech.
Charakteristika služby IT bez problémů
- IT infrastruktura je vzdáleně hlídána a je zajištěn bezproblémový chod
- Veškeré požadavky se archivují a vždy je jasný termín splnění
- Všechny náklady jsou transparentní a odpovídají provedené práci
POSÍLENÍ NEBO NÁHRADA INTERNÍHO IT
- I sebezdatnějšímu IT profesionálovi často nezbývá kapacita na řešení všech potřebných rozvojových aktivit
- Nabízíme model spolupráce, v němž interní IT oddělení provádí svěřenou práci a úkoly, na které nestačí personálně či znalostně, přenechává nám.
Charakteristika služby IT bez problémů
- Pokrytí všech stěžejních lokalit po celé ČR
- Možnost trvalé přítomnosti našeho IT technika ve vašich prostorách
- Jasně definované priority zákazníka
Fakturační modely Garant a Monitoring
Varianta GARANT
Tato služba je určena pro ty, co už se o IT nechtějí aktivně starat.
Tato služba zahrnuje kompletní servis celé IT infrastruktury, bez ohledu na odpracovaný čas a počet zásahů.
Každý zaměstnanec zadává požadavky do našeho IT helpdesku, kde se jim obratem věnují naši technici. Naši zaměstnanci pak pravidelně navštěvují prostory zákazníka, provádějí vizuální kontrolu a konzultace s uživateli. Je kladen důraz na rychlou a poctivě provedenou práci. Veškeré požadavky a práce se zaznamenává a soupis je kdykoliv k nahlédnutí. Tato služba je ideální pro firmy nad deset zaměstnanců ale i pro ty, kteří se chtějí věnovat pouze své práci, nikoliv problému s IT správou.
Pokud má zákazník kompletní správu v rámci služby garant, veškeré požadavky jsou od zaměstnanců přímo na IT techniky společnosti COM Group. Tyto požadavky se zaznamenávají a zákazník tak může dohlížet na množství požadavků a rychlost řešení.
Při zaběhnutém provozu IT technik řeší 80 % požadavků vzdáleně, zbylé přímo na místě dle potřeby. IT technici také provádějí pravidelné návštěvy u zákazníka. Minimálně jednou za měsíc provádí konzultace se zaměstnanci a vizuální kontrolu PC. Dle domluvy také provádí nákup hardware/software, opravy a plánování nových projektů.
Varianta MONITORING
Součástí této služby je instalace našeho softwaru určeného k technickému dohledu. Pomocí tohoto softwaru provádíme nepřetržitý dohled a také je možné řešit zálohování vybraných uživatelů. Veškeré požadavky se směřují buď na kontaktní osobu, která je dále třídí, nebo přímo na naše techniky. Veškerá práce se pak řeší v rámci odpracovaného času. Vzdálené přístupy ale i servisní zásahy na místě se počítají na minuty, a tak má zákazník jistotu, že vykázaná práce odpovídá provedené práci.
Tato služba je určena pro menší firmy, ale i pro firmy se zdatným personálem v oblasti IT. Využívá se také v případech posílení interního IT.
Pokud se zákazník rozhodne pro variantu MONITORING, je důležité si definovat, co vše můžou naši technici provádět bez nutnosti schvalování. V běžném provozu provádíme nepřetržitý monitoring IT infrastruktury a řešíme požadavky dle jejich množství a priority.
Jednotlivé úkoly přijímáme na přímo od uživatelů, nebo přes kontaktní osobu. I zde dokážeme řešit 80 % požadavků vzdáleně, což vede k úspoře času i nákladů. Fakturace probíhá dle odpracovaného času.
V případě spolupráce jsme schopni najít kompromis mezi těmito službami, který povede k vzájemné spokojenosti.
Je také možnost začít IT správu v jedné variantě a přejít na druhou. Díky dlouholeté praxi jsme schopni nalézt různé modely spolupráce, v rozsahu, který je ideální jak pro zákazníka, tak pro nás.
Přečtěte si také…
NIS 2: Zpřísnění podmínek kybernetické bezpečnosti
NIS2 je zkratkou pro směrnici Evropské unie o zabezpečení sítí a informačních systémů (Network and Information Security). Jedná se o legislativní opatření zaměřené na posílení kybernetické bezpečnosti v EU. NIS 2 je aktualizovaná verze původní směrnice NIS, která byla...
Pig Butchering – díl třetí: A jak to vlastně celé funguje?
V předchozích dvou článcích jsme popsali krátce problematiku pig butchering a ve druhém jsme přiblížili konkrétní oběť, která přišla o 22 000 dolarů. V tomto článku se pokusíme detailně popsat, jak vlastně celý podvod pig butchering funguje. Těžba likvidity může být...
Pig Butchering – díl druhý: Autentický příběh poškozeného
V předchozím článku jsme zmínili oběť, která přišla o 22 000 dolarů, je to muž, budeme mu říkat třeba Frank. Jak se to tedy celé stalo? Frank je důchodce, vysokoškolsky vzdělaný, který bydlí poblíž Washingtonu. Franka prostřednictvím aplikace MeetMe (seznamka -...