Komplexní digitalizace firmy je budoucnost

18. března 2021

Autor: Roman Hekerle, Product Manager
Doba čtení: 3 minuty

Tech ikony COM Group

Pojem digitalizace firmy je od počátku pandemie Covid-19 stále častějším tématem. Žijeme v době, kdy se upouští od papírové administrativy a zvyšuje se tlak na online komunikaci i cloudového sdílení dat. To je však jen základ pro digitální transformaci firmy. Přečtěte si článek od odborníků z COM Group, kteří vysvětlí základní pojmy i celý proces digitalizace.

Co znamená digitalizace firmy?

Pod pojmem digitalizace si většina z nás představí přenesení tištěných materiálů do digitální formy. To je správně, jde však jen o malou část z celého procesu. Hlavním cílem digitalizace je zefektivnění práce a zautomatizování jednotlivých firemních procesů.

Po zavedení komplexní digitalizace v podniku budou veškeré rutinní úkony vykonávat moderní technologie. Zaměstnanci se tak budou moci naplno věnovat klíčovým činnostem, čímž podpoří rozvoj a úspěch celé firmy. Také díky dobře zvládnutému procesu digitalizace získají manažeři i zaměstnanci rychlý přehled informací, který jim pomůže k efektivnímu rozhodování, stabilitě a růstu.

Digitální transformace je cesta k vybudování moderní firmy

Jde o vytvoření nebo upravení firemních procesů za pomoci moderních technologií. Jednoduše můžeme říct, že se jedná o přechod z tradičního papírového podnikání do smart aplikací, které změní přístup celého byznysu. Na rozdíl od digitalizace, se nemění pouze konkrétní procesy, ale celé firemní cesty..

Jak vnímají digitalizaci firmy zaměstnanci?

Přijímání rozhodnutí o procesu digitální transformace firmy je různý. Liší se především od pracovní pozice a kompetencí jednotlivých zaměstnanců. Zatímco z pohledu manažera se jedná o náročnýdůležitý krok pro celou společnost, zaměstnanci tento proces často vnímají jako nepříjemnou a zbytečnou změnu. Je proto nutné svým spolupracovníkům vysvětlit přínos jak pro podnik, tak pro ně samotné. Můžeme také říct, že pracovníci potřebují porozumět změnám. Je tedy potřeba zajistit kvalitní zaškolení a možnost konzultací.

Odborníci z COM Group vám zajistí bezproblémovou digitalizaci firmy

Z dosud provedených průzkumů vyplývá, že digitální transformace firmy je klíčová pro udržení dobrého postavení na trhu. Proto je potřeba celou transformaci důkladně a strategicky naplánovat. Nechejte si v oblasti digitalizace firmy poradit od zkušených profesionálů z firmy COM Group.

Díky naší spolupráci s partnerskou společnosti PINYA vám zajistíme jednoduché, bezpečnéspolehlivé digitální řešení přímo pro vás. V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailu info@comgroup.cz nebo nám rovnou zavolejte na telefonní číslo +420 539 050 440.

Přečtěte si také…

Penetrační testy a etický hacking aneb odhalte problémy dříve, než je objeví hackeři

Penetrační testy a etický hacking aneb odhalte problémy dříve, než je objeví hackeři

Myslíte si, že se napadení hackerem Vaší společnosti netýká, protože je jen střední velikosti a hackeři se přece soustředí jen na velké ryby? TO JE OMYL! Právě naopak. Hackeři se čím dál častěji zaměřují na střední a menší společnosti. Detailně si Vás proklepnou a zjistí, kde jsou Vaše nejslabší místa. Dokážou určit, který zaměstnanec bude nejjednodušším cílem útoku, jaká data jsou pro Vás nejcennější, ale i to, jak vysoké výkupné ještě budete schopni zaplatit.

číst více
Antivir – stačí nebo nestačí?

Antivir – stačí nebo nestačí?

Kybernetické hrozby jsou čím dál chytřejší, cílenější a tím také nebezpečnější. Tradiční antivirové programy bohužel nedokážou s těmito hrozbami držet krok. A co je řešením? Kvalitní a komplexní ochrana Vašeho IT. Jednoduše řečeno. Ideální je začít od sofistikovaného zabezpečení koncových bodů, které využívá nejnovější techniky a funkcionality, jako je strojové učení a aktivní zmírňování důsledků útoků. A jaké díry nám po zabezpečení koncových bodů ještě zůstanou?

číst více
Nebezpečí číhá uvnitř

Nebezpečí číhá uvnitř

Podle zkušenosti našich specialistů jsou za ztrátu nebo neoprávněné vynesení dat z firmy ve více než 60 % případů zodpovědní zaměstnanci. Můžou to být zaměstnanci na odchodu, kteří záměrně odnesou výkresy, data ze CRM, účetních systémů, obchodní nabídky a ceníky a v nejhorším případě i osobní data o zaměstnancích. Nejčastěji ale k takovéto ztrátě dojde bez zlého úmyslu prostou neznalostí uživatele.

číst více